At yaragını amına sokan genç kız atlasikiş atlasex at sikiş

Ben okula yeni gelmiştim çabuk arkadaş edindim ve arkdaşlarla gezdik eğlendik perşembe günü ilk iki ders bedenmiş beden hocasını görseniz aklınız durur bii göğüsler bi kalçalar öyle güzeldiki ben bile sikmek istedim benim yanıma geldi yenimi geldin dedi evet dedim nasıl basketbolu biliyomusun hattta iyi oynuyomusun ddedi ben de evet 12 dev adama gitim dedim 2. olmuştuk sonra hadi göster neler yapabiliyosun dedi ben de kalktım marifetlerimi gösterdim çok beğendi hoca da evliymiş süpersin dedi sonra hocayla maç yaptım beden hocasını yendim tenefüse herkes duyuna saşırdıbide bu okulda bi oğlan varmış okulun en iyi oynuyanıymış bo yuda ben den uzun hoca bana dedi bunu yen bizim eve gidelim bende kabul ettim basket maçı 1 da bitiyodu top ondan başladı ama çocuk basket oynamayı pek bilmiyo okulun nasıl en iyi oynuyanıymış acaba sonra maçı kazandım herkes tebrik etti beni sonra hocanın yanına gittim hocam sıra sizde evinize gidicektik dedim peki hadi dedi eve gittik hocam sizi çok beğendim dedim bende seni dedi neyse ben hocanın yanına gidip tşörrtünü çıkardım sonra südyeninide sonra o benim kini yalıyodu görseniz ben bi zevk alıyorum sonra bende hocam bende sizi sikmek istiyorum dedim olmaz dedi ısrar ettim ve bi anda bağırışları zevk haline döndü yine babamın sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

