Amımı deliler gibi yalıyordu

Selam ben emre 17 yaşındayım size 1 ay önce kuzenimle yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Kuzenim merve 24 yaşında ankarada okuyor, ben ise bursada yaşıyorum. Bir akşam merve izi ziyarete geldi ve döneceği akşam çok kar yağdı. Bizimkiler yola çıkmamasını istediler. Aramız kendisiyle çok iyidir benim kız arkadaşlarım olan ilişkilerimizi dahi konuşuruz. Ev kalabalıktı onunda anneleri bizde kalıyordu. Sohbet edilmiş yatmaya sıra gelmişti, emre sen merve ablanla yat, dediler,merve bu lafın üstüne korkma yhemem seni dedi ve ehrkes güldü. Odama geçtik merve bi sigara içti cam açık olduğu için içerisi soğmuştu. Yatağa geçtik, konu sexe geldi.Hiç ilişkiye girdinmi dedi hayır dedim. Bu konular konuşuluyoken ben sertleşmiş ve utanmıştım. merve hadi ii geceler diyip dönerken aletime değdi ve eline çekermisin dedi. BEnden ses çıkmayınca inanmıorum elin diilmiydi dei ve güldü. Bir az zaman geçti ve off üşüorum diyerek bana yaklaştı. Ve o an aletime değdi. pardon diycekken hareket etmeye başladı. Elini sikimi attı ve sertrmiş yaa dedi.. Çıkar hadi lafını duyunca aklım çıkıor zannettim.benden önce davrandı ve sikimi sıyırdı sürt hadi dedi. ve ben sürtmeye .. göğüslerini ellemeye başladım..dik ve büyük göğüsleri avrdı.elledikçe çıldırıodum.amımı okşa boşalalım dedi.amını ellemeye başladım, geceliğinn üstünden. Sıyır hadi geceliğimi dedi. Sıyırdım, ilk defa am elliodum çok tatlıydı.Islaklığı elime bulaşmıştı.ne zaman boşlaıcaksın dedi. bende şimdi gelio dedim. hadi hızlan emre amımı daha hızlı elle dedi. Hızlandım ve boşlaıyorum dedim.geceliğni sıyırdım ve götüne boşaldım.Aynı anda o  sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

