Karım arkadaşım ben sikiş grup yaptık amına kodumun çocugu orospu çocukları

Biz 47 (M) 44 (F) yaşlarında evli çiftiz.Bugüne kadar fantazilerimizi hep 3.bir kişi üzerine kurduk.eşim yatakta benimle sevişirken aramıza mutlaka 3.kişi olarak enyakın arkadaşlarından birini sanal olarak alır öyle sikişirdik.Bu hayalimiz birgün gerçek oldu.Eşim kadar seksi ve bir o kadarda güzel hanım arkadaşı bize akşam yemeğine geldi.Biraz alkolden sonra eşim her tarafını tamamen gösteren şeffaf bir kıyafetle yanımıza oturdu.Arkadaşı önce biraz şaşırdı ama baktı biz rahatız oda rahatladı.Sonrası malum.İki kadının arasında geçen ateşli sevişme sahnelerini seyrederken 2 defa boşaldım.Onlar kaç kez boşaldı bilmiyorum.Ama her ikiside bu sanki yıllardır yapıyorlarmış gibi birbirlerinin amlarını yalıyorlar,göt deliklerine dillerini sokuyorlar bağırırkende beni müthiş tahrik ediyorlardı.3.boşalmayı artık onlara yapabilirdim.Çünkü böylelikle hemen bitmez ikisinide doyasıya sikebilirdim.Sabaha kadar diyemiyeceğim ama yaklaşık 2 saat üçümüz deliler gibi sikiştik.Kim kimin neresine ne sokuyordu.Görseniz hepimiz profesyonel gibiydik.Şimdide arasıra bir araya geliyor farklı zevkleri birlikte yaşıyoruz.Ancak artık yeni bayan partnerler bulmak istiyoruz.Antalya’da oturan sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

