Kuzenimin götüne sopa soktum

Ben baran birgün eve geldim yengem hep beni çıldırtırttığı için o gün erken eve gittim yengem gelip çocugu agladıgı için onun yanına gelince ayagımın üzerine oturdu ben ona baskı yaptyım önce rahatsız oldu ama daha sonra hep popusun
sallıyordu elimi götüne vurunca baktım hiç ses bile cıkmyor hemen arkasına gecip baya bir elledim iki gün sonra ondan baska kimse yoktu ben onu artık sikecegimi anlamıştım ve güzelce bir siktim oyle bir amcık görmedim simdiye kaadar   sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

