sapık ögretmen ögrencilerini sikiş görüntüleri gizli çekim çocuklar

Geçen hafta salı günüydü. Otobüs durağında okuluma gitmek için bekliyordum.Gelen otobüs hayli kalabalıktı, ayakta sıkış tıkış gidiyordum.Okuldaki öğretmenlerimden biri de hemen önümde oturuyordu.Beni farkedince dizine oturabileceğimi söyledi.Kabul ettim öğretmenim diye… Biraz sonra otobüs aniden fren yaptı, insanlar yere düşerken öğretmenim de beni belimden iki eliyle tutup sert bir cisme oturtturdu. Yarağının üzerinde olduğumu çok geçmeden anladımBurnunu ensemde dolaştırıyor,dilinin ıslaklığını tenimde bırakıyordu.Penisi canımı acıtıyordu ama kalınlığı da müthiş zevk veriyordu.Otobüstekiler büyük ihtimalle baba-kız sanmışlardı bizi, şüphe çekmiyorduk. Eteğimin altında bacaklarımdan ateş çıkıyordu adeta, kaygan ve ıpıslak olmuştum.Kulağıma yavaşça kalkmamı söyledi ben azcık doğrulunca arkama soktu yarağını.Önce acıdan dudaklarımı ısrıyordum ama alışmaktan ve incirimin gevşemesini beklemekten başka çarem yoktu. Yakalanmak yerine sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

