Yengemin büyük amlı kızı

Arkadaslar ben gökhan benım yengemız 18 yasında bır genc kızı var cok guzel bır kız bır gun bıze geldı yengem evdemı dedı bende evet evde gel ıcerı mutfakta dedım ıcerı gırdı neyse hanı nerde dıye sordu bana bende yok dedım kızın adı sınem dı sınem sana bayılıyorum dedım benımle sevısmek ıstermsın dedım o hayır delımısın olamaz felan dedı bende olur dedım dudaklarını yalamaya basladım dılımı ıyıce agıznı soktum dur bırısı gelır dedı ben ıyı cıldırmıstım kendımı tutmaıyordum ustundekı pantolonu cıkartıp hemen bacaklarını yaladım neyse altında beyaz bır kıloat vardı arkanı don dedım hemen döndu cok guzel bır poposu vardı ıyıce yaladım hıc durmadan sonra hadı durma sık sık benı dıyıp durdu bende ondan cesaret alarak soktum ıyıce kendımden gecmıstım ve ıcıne bosaltım  sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

