Kılsız amcuk

slm millet ben taner bu anlattıgım olay geçen yaz basıma geldi . komsumuzuk kızı olan yesimlerin evinde havuz vardı bende genelde giderdim yuzmeye. birgun okul çıkısı gittim kimse yoktu evde neyse ben havuzdayken yesim geldi.onu havuza davet ettim geldi annesinin komsuda oldgunu soledi ve geç gelcekmis babası zaten iste basladık yuzmele bu bana yaklasmaya basladi bende oda istermisin ddm ama acımasın dedi tmm ddm ve bana bakıre oldugunu soledi amima dokunma dedi tmm sadece kafasını sokarım acımıs ddm kabul etti havuzdan çikıp odasına gittik hemen yataga attım bunu direk 69 sonra amı vıcık vıcık oldu bende azına boşaldım. hadı basla artık dedi bana bunu domalttım sikimi bi soktum amına ahhhhhhhhhh ahhhhhhhhh dıe bagırdı ama aska geldi zamanla sen yalancısın dedi bana hani acımıcaktı dedi .neyse bunum amdan kan bosaldı sen naptın dedi bana bende  sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

