Köyde sex olurmu demeyin

bu tız 14 yaşında ozman ben ise 15 yaşındayım.babası ve annesi ğece ççalışan kişilerdir.bu kızda benim manite tabiki .neyse evlerine ğrimiyor kapılarının önünde öpüşüyorduk hep biz bunla aynı binada oturuyorduk.bir ğün evlerine ğirdim yine öpmeye başladım memlerine elledim falan sonra benim aleti tuttu ve orndan sonra olan oldu.odasına ğittik beni soydu kendide soyundu ve ben onu aşyadan yukarı yaladım.sıra sende dedim ve aldı benim aleti yalamaya zaten taş ğibi oldu 2 dk sonra ağzına boşaldım…sonra dedim domal ğötten sitcem çük-nke hala bakire bir kız ama ğörceğiniz süt kaşar ğibi tap taze bu ilk deneyimi onun beniim oldugu ğibi domaldı ğötten ğirecem ğiremiyorum ğötü kocaman ama delik küçücek neyse yağladık onunkini benimkeni zorlaya zorlaya soktuk.çok zevk alıyordum ben o ise bağrıyordu daha yarısını sokmuştum hepsini sokunca ağlam aderecesine ğeldi 2 dk sonra tabi oda alıştı işin zevkini almaya başladı bi postada oraya akıttım tabi oda boşaldı.daha sonra amını tekrar yalamya bşladım dilimi sokup çıkarttıkça zevkten ahhh..uhh.hadi..ohhhh.uhhh.diye sesler çıkartıyordu tabi bende ohhhhhhhhhh.diye sesler ğelyordu neyse 2 posta olduğu için benmki inmmişti tekrara salsoya başladı ve kaldırdı tekrara domalttım deliği buydu benmkini yarrağımının damarları çıktı ve tekrar sokmaya başladım iyice içine alıyordu çok ğüzel zevklenmiştik oda bende  sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

