Otobüs koltugunda sikiş taksi

merhabalar.bu yazdığım hikaye tamamen gerçektir.iki yıl önce yeni açtığım büromdan eve gitmek için otobüse bindim.bir durak sonra binen 34 yaşlarındaki balık etli bayan yanıma oturdu.ilerleyen zamanda dizlerini değdirmeye başladı.dizlerimi çekiyordum ama sonra bayan tekrer sürtüyordu.azgın bir bayanla karşı karşıya idim.yapacak bişey yoktu ve bende epey zamandır abazandım.bende dizlerimi bacaklarına kalçalarına sürtmeye başladım.hiç çekmiyor,dilini ısırarak cevap veriyordu.benimki artık kazma sapı gibi kalkmıştı oda bunu farketti ve gülüyordu.ineceğim durağa gelmeden kartımı verdim.yarım saate kalmadı aradı.benden etkilendiğini söyledi bende etkilendiğimi söyledim ve ertesi günü büroma davet ettim.kabul etti .ertesi gün büromda tanıştık.çok seksi balık etli memeleri ve kalçaları bayağı irice seksi olgun bir kadındı.dayanamayıp hemen dudaklarına yapıştım.oo dedi daha çay çorba içmeden bune hız dedi.ama oda deliriyordu bayağı bi dudaklarını yaladıktan sonra göğüslerini elleyip soymaya başladım inlemeli sesleri beni çıldırtıyordu.hızlıca soyup o dolgun kalçalarını öpüp okşamaya başkladım.artık her yerini yalıyor öpüyor mıncıklıyor ve okşuyordum.zevkten delirmişti sok diye adeta yalvarıyordu ve bu yalvarışı çok hoşuma gidiyordu.sikimin başını amına sürttükçe amı sırılsıklam olmuştu o daracık ve yaraksız kalmış nadide ama öyle bi kökledimki kadının sesi yan bürolardan duyulmuştur.muhtesem daracık ve ateş gibiydi içi daha hızlı pompalamaya başladım.altımda zevkle inliyordu.büyük bir hazla göbeğine tüm menilerimi fışkırtarak boşaldım oda ne vajinasında ve yarağımda kan vardı kadının 34 yaşında bir bakire olduğunu ve bana kendisini çapkın kadın gibi tanıtıp kızlığını bozdurttuğunu anladım.o günden sonra hemen hemen her gün büroma gelen bu lokum gibi dar amlı kadını kazma sapı gibi kalın  sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

