Babam annem ve ben birlikte aile içi sikiştik

HTML clipboardselam ben ankaradan cigdem babam zengin biriyle kar ortaklıgı yapıyodu o güne kadar hep kemal amca diye hitap ediyordum bir gün bürolarına gittigimde babamla tartışıyolardı babama yanlış yaptın batırdın kendini diyodu
sonra ben babamın yanına girdim hafta sonu okul gezisi oldugunu söledim izin istedim oda olur dedi beni büroda beklememi istedi bankaya kadargidecegini sölemişti. kemal amcayla yanlız kalmıştık bana iltifatlar ediyodu hafta sonu nerteye gidecgimizi sordu canakkaleye dedim .bana babanı işten cıkaracagım dedi cok üzüldüm ama sen istersen cıkarmam dedi benden cebimi istedi bende verdim gece aradı beni ve hafta sonu kendisiyle gelmemi istedi.bende babam ne olucak dedim cıkarıcakmısınız dedim . oda senin elinde dedi bende kabul ettim cumartesi sabah beni aldı vesilivriye yazlıgına götürdü.kimseler yoktu girer girmez korkmamı söledi bakiremisin dedi evet dedim .
peki tamam dedi
kucagına alıp yatak odasına götürdü.üstüme cullandı
biraz sonra cırılcıplak soyunmuştuk
.titriyodum korkuyodum sonra beni yüz üstü uzatıp üstüme cıktı arkadan  sonra götüne girmek için arkasına geçtim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

