Götten becerenler fıkrası

iki genç uyuşturucu içerken yakalanmış.hakımın karşısına çıkarılmışlar. Hakım: Daha çok gençsınız.sıze şans,hafta sonuna kadar başka ınsanları uyuşturucudan vazgeçirirmeye çalışın.Pazartesı görüşelim Hafta sonu geçmiş. Gençler hakımın karşısına çıkmış Bırı demişki: Ben 17 kişiye bıraktırdım Hakım: Çok iyi nasıl yaptın? ‘2 daire çizdim.(Oo) şeklınde…bvirincisi uyuşturucudan öncekı beynınız…ikincisi uyuştuırucudan sonraki beyniniz deyınce ınandılar.uyuşturucuyu bıraktılar…’ Hakım: Güzel,ınandırıcı,serbestsın… ya sen.. 2.genç hakime şöyle bir bakmış: Ben 156 kişiye uyuşturucuyu bıraktırdım Hakımın gözlerı açılmış. !inanılmaz..nasıl yaptın böyle birşeyi’ ‘bende 2 daire çizdim.(o O) şeklinde..bırıncı dairedeki uyuşturucudan önceki poponuz.ikinci dairedeki ise hapisten çıktıktan sonraki poponuz..’

No comments yet»

Bir Cevap Yazın

